Van de Diaconie april

Beste mensen,

In dit kerkblad een korte update …
De collecten hebben in februari het volgende opgebracht;
feb  Diaconie  € 161,25
7 feb KiA-project K 021262 €   60,00
14 feb PKN - KiA / Noodhulp €   50,00
21 feb KiA-project Z 009085 € 140,00

Voor de Kerk werd totaal € 411,25 ontvangen.

In februari ontving de Diaconie € 260,00 aan giften.
Alle gevers worden hartelijk bedankt voor hun steun!

Namens de Diaconie, Jan Bothof

Paaswens voor 75+ in Velserbroek en Santpoort

Wat een verraste gezichten aan de deur toen ik met het plantje en de Paaswens aan mocht bellen.
Iedereen was verrast en soms duurde het rondbrengen langer dan ik verwacht had … Dit kwam omdat sommige mensen me hartelijk binnen vroegen. En dan geeft het een fijn gevoel, niet alleen een mooi plantje en de Paaswens brengen, maar ook een persoonlijk gesprek.
Ik werd zelfs op straat toegeroepen door een mevrouw die het door haar man aan had laten pakken: "Bedankt voor de Paaswens!”
Een mooie diaconale actie en prima verzorgd door een grote groep vrijwilligers.

Namens deze, Carla van Woensel

Donateurs Bedankt!

Hierbij een tweetal dankzeggingen van wat minder bekende organisaties zoals Mercy Ships en Sheltersuit die heel blij zijn met onze donaties als resultaat van onze diaconale Kerstactie.

“Hartelijk dank voor uw donatie aan Mercy Ships!
Met uw gift kunnen de gratis operaties en medische trainingen aan boord van de Africa Mercy doorgaan en krijgen kostbare mensen in Afrika een nieuwe toekomst.
Ook namens de patiënten en de vrijwilligers aan boord: dank u wel!”
“Hartstikke bedankt dat je aan Sheltersuit hebt gedoneerd.
Jouw donatie gebruiken we om van deze wereld een betere en warmere plek te maken o.a. door het uitdelen van Sheltersuits aan kwetsbare daklozen en vluchtelingen.
Een Sheltersuit bestaat uit een wind- en waterdicht jack, een slaapzak en een plunjezak om direct te kunnen schuilen.
Niemand verdient het om in slechte en onmenselijke omstandigheden te moeten leven. Alleen samen maken we het verschil. Nogmaals bedankt!”

Vicky Koster, diaken